Profesjonalne tworzenie stron internetowych – 20 błędów których warto uniknąć

Profesjonalne tworzenie stron internetowych - 20 błędów których warto uniknąć

Profesjonalne tworzenie stron internetowych to przede wszystkim tworzenie stron na których nie ma podstawowych błędów. W tym artykule wymieniam i omawiam 20 najczęstszych błędów jakie zdarzają się na stronach. Wiedząc o nich możesz sprawdzić swoją stronę i upewnić się, że żaden z nich nie jest problemem u Ciebie.

Ten artykuł powstał jednocześnie z materiałem wideo na ten temat gdzie omawiam dokładnie poszczególne punkty.

Materiał można po prostu posłuchać (jak nie chcesz mnie oglądać – zrozumiem to), można też obejrzeć pod adresem: https://youtu.be/FYGJhwwKhMo lub bezpośrednio na tutaj stronie poniżej:

Najczęstsze przyczyny większości błędów

Na początek proponuje wyjaśnić dlaczego.

Ponieważ to pytanie o przyczyny błędów, w pewnym sensie tez pozwoli ich uniknąć.

Dlaczego profesjonalne tworzenie stron internetowych kończy się porażką i powstają błędy?

Przyczyny są trzy:

Profesjonalne tworzenie stron internetowych, a nie doświadczenie

Często okazuje się, że wykonawcy brakuje:

  • wiedzy,
  • umiejętności,
  • praktyki,
  • doświadczenia,

Wbrew pozorom profesjonalne tworzenie stron internetowych to potężna ilość wiedzy i umiejętności, oraz ciągłe samodoskonalenie by nadążyć za cały czas zmieniającą się technologią, wchodzącymi zmianami itp.

Jest tego ogrom i mało kto z zaczynających pracę potrafi to wszystko ogarnąć.

Profesjonalne tworzenie stron internetowych - to połączenie wiedzy i doświadczenia
Profesjonalne tworzenie stron internetowych – to połączenie wiedzy i doświadczenia

Klient wie lepiej

Przede wszystkim czasami zdarzają się klienci którzy wszystko wiedzą lepiej.

Przychodzą i narzucają pewne rozwiązania – nie dają sobie wytłumaczyć że te rozwiązania są po prostu złe.

Nie przyjmują do wiadomości tego, że jeżeli zdecydowali się zatrudnić specjalistę to on powinien wiedzieć jak daną funkcję przygotować. Podobna sytuacja u mechanika skończyła się kiedyś wywieszeniem przez niego cennika:

Cennik usług u mechanika

1.Usługa normalnaCena100%
2.Usługa gdy klient patrzy na pracę mechanika.Dopłata+50%
3.Usługa gdy klient patrzy na pracę mechanika i komentuje.Dopłata+100%
4.Usługa gdy klient patrzy na pracę mechanika i w dodatku wie lepiej.Dopłata+200%
4.Usługa gdy klient patrzy na pracę mechanika i próbuje mu pomagaćDopłata+300%

Sam wielokrotnie spotkałem się z sytuacją gdzie musiałem walczyć o to jak strona będzie wyglądała.

Czasami jednak masz wybór: Zrobić dobrą stronę lub zrobić tak jak sobie klient życzy.

Czasem wygrywa ekonomia, klient i tak postawi na swoim, pytanie czy ty to zrobisz jako wykonawca czy … ktoś inny.

Strona którą poprawiało już wiele osób bez przyjętej koncepcji

Takich stron „koszmarków” widziałem już wiele. Przykłady które miałem okazję przygotować wykonując zrzuty ekranów możesz zobaczyć na stronie: https://sukcesstudio.pl/strona-internetowa-za-zlotowke/

Często jest tak że zakładając firmę, oszczędzamy na wielu rzeczach.

W tym – zrobieniu strony internetowej.

Oszczędzając decydujemy się na różne kompromisy, tanie rozwiązania.

Zamawiamy stronę za złotówkę i … jesteśmy bardzo zdziwieni jak się okazuje, że jej poprawienie będzie kosztowało kilka tysięcy złotych.

Niestety poprawianie często kosztuje dużo więcej niż stworzenie czegoś od nowa – chociaż przy dużych kosztach już zaangażowanych warto zrealizować plan który opisałem w tym artykule: https://sukcesstudio.pl/jak-uporzadkowac-marketing-w-b2b/

Jeżeli poprawianie też zlecamy różnym wykonawcom którzy nie potrafią tego zrobić zgodnie z zasadami marketingu to trudno się dziwić, że efekty są marne.

Poprawianie warto zrobić według konkretnego planu i przede wszystkim należy go konsekwentnie zrealizować.

Tylko taki plan, to często nie realizacja na najbliższe lata tylko na teraz.

Jeżeli chcesz przygotować taki plan, a nie wiesz jak się za to zabrać warto skorzystać z wiedzy kogoś o większym doświadczeniu.

Nie zawsze musisz płacić.

Możesz skorzystać z darmowej konsultacji którą oferuję.

Jeżeli interesuje Ciebie taka rozmowa, postaraj się zebrać jak najwięcej szczegółów na temat który chcesz poruszyć, a następnie zapraszam Cię do przejścia na stronę darmowych konsultacji klikając na przycisk poniżej:

Przejdźmy teraz do poszczególnych błędów.

20 najczęstszych błędów na stronach internetowych

Teraz przede wszystkim przedstawię poszczególne błędy i opiszę na czym polegają:

Błąd 1 – Jedna strona na wszystko, czyli kilka biznesów na jednaj stronie

To dość częsty błąd szczególnie przy mniejszych firmach.

Komu sprzedajecie: wszystkim

Co robicie: wszystko.

Czyli proste – strona ma zawierać wszystko 😉

Oczywiście to żart, ale przede wszystkim chciałbym pokazać jak często to wygląda.

To jednak powoduje chaos.

Klient chciał konkretnej usługi, szukając jej trafił na naszą stronę, a tam czasem brakuje tylko wielkiego napisu:

Teraz sobie znajdź drogi kliencie to po co tu wszedłeś.

Na moim przykładzie: oferuję wykonywanie stron internetowych, przygotowanie grafik do social mediów, oraz usługi konsultingowe.

Mam to na jednej stronie – jednak są stworzone też strony lądujące do poszczególnych usług.

Inny komunikat kierujemy do klienta indywidualnego, inny będzie dla dużej firmy.

Aby ustalić jak ten komunikat powinien wyglądać warto wiedzieć kto od nas kupuje. Kto jest tą Buyer Personą.

Przede wszystkim ustalając kto jest naszym idealnym klientem, ustalimy jego oczekiwania i przygotujemy materiały dokładnie pod tę osobę.

Czego właściwie dotyczy Twoja strona - co proponujesz - co mam wybrać
Czego właściwie dotyczy Twoja strona – co proponujesz – co mam wybrać

Błąd 2 – Muzyka w tle

Wchodzę na taką stronę o 2 w nocy bo nie mogę zasnąć i BUM. Cała rodzina na nogach, sąsiedzi stukają bo jakiś &^&^%^%$*& wymyślił sobie muzyczkę na stronie.

Bo niby to pasuje do klimatu strony itp.

Nie.

Nie pasuje.

Skąd wiesz jaki mam nastrój jak wchodzę na Twoją stronę?

Skąd wiesz jaką muzykę lubię?

Po prostu tego nie rób.

Błąd 3 – Strona powitalna

Super intro, filmik na początek, slajder ze zmieniającymi się jak w kalejdoskopie zdjęciami to wszystko było świetne … kiedyś.

Teraz klikam na otwarcie się strony i … po 5 sekundach ma być przede wszystkim to co chcę.

Ma być to, po co tu przyszedłem.

Nie ma?

Dziękuje, mnie też już nie ma.

Taki intra, muzyczki na powitanie były fajne na początku lat 2000 – wtedy strony napisane we flashu robiły wrażenie.

Teraz już tak nie jest.

Przede wszystkim oczekuje szybkości.

Klikam i ma być.

Tak mam na Instagramie, Facebooku i innych social mediach.

Nie ma tak na Twojej stronie – to chyba wiesz dlaczego masz duży współczynnik wejść i … wyjść.

A czas spędzony na stronie to sekundy.

Świetnym rozwiązaniem jest użycie MOCy:

  • M, jak Menu, czytelne i najlepiej z informacją kontaktową,
  • O, jak Obietnica odnosząca się do sytuacji klienta,
  • C, jak Call to action, atrakcyjne wezwanie do działania.

Błąd 4 – Wyskakujące pop-upy – i informacje o RODO

Wchodząc na Twoja stronę chcę się przede wszystkim zapoznać z jej zawartością.

Nie poganiaj mnie.

Wyświetlając mi od razu po wejściu wezwanie do działania w stylu zapisz się na webinar nic nie uzyskasz.

Nie musisz mi też wyświetlać komunikatu na pół strony o tym że przestrzegasz RODO.

Przede wszystkim wiem, że takie informacje są wymagane prawem, jednak … to nie piwo, czy tez papierosy. Bierz pod uwagę przede wszystkim to, że nie musi zajmować większość miejsca na stronie.

Ma być i kropka.

Spotykam strony gdzie wyskakujących okienek, reklam, wezwań wyłącz AdBloka itp. jest tak dużo, że … nie chce oglądać dalej takiej strony.

Pop-up
Pop-up

Błąd 5 – Strona nie jest bezpieczna – brak SSL

SSL to protokół, który szyfruje ruch pomiędzy serwerami WWW a przeglądarkami. Intencją twórców SSL było zaprojektowanie protokołu uniwersalnego, tak aby mogły z niego korzystać protokoły aplikacyjne (HTTP, FTP, telnet itp.).

Ze względu na swoją skuteczność i łatwość użycia certyfikat SSL bardzo szybko znalazł zastosowanie przede wszystkim w zabezpieczaniu transakcji w bankowości elektronicznej, na aukcjach internetowych i w systemach płatności online.

W 2016 Google wprowadziło większe restrykcje co do stron bez certyfikatu. Te strony są oznaczane jako nie bezpieczne.

W niektórych przeglądarkach nie wyświetlają się wcale.

Brak symbolu zamkniętej kłódki przy adresie strony praktycznie eliminuje ją z ruchu naturalnego powodując siłą rzeczy coraz bardziej zmniejszenie ruchu na stronie.

Dziwna rzeczą jest płacenie ciężkich pieniędzy za reklamę firmy i … nie zapewnienia jej bezpieczeństwa.

Błąd 6 – Responsywność – mobile first

Projektowanie responsywne umożliwia stronie internetowej dostosowanie się do rozmiaru i rozdzielczości urządzenia, na którym jest wyświetlana.

Oznacza to, że nie trzeba projektować, rozwijać i utrzymywać osobnych wersji witryny dla różnych urządzeń.

Projektowanie responsywne sprawia, że użytkownicy są zadowoleni, ponieważ mogą wygodnie przeglądać Twoje treści.

Mobile first to filozofia projektowania, która zakłada tworzenie najpierw mobilnych wersji aplikacji, witryn lub produktów, a następnie dostosowywanie ich do większych ekranów.

Witryny Mobile first są zaprojektowane tak, aby były responsywne i dostosowywały się do różnych rozmiarów ekranów, zachowując tę samą koncepcję projektową.

Coraz częściej stosuje się tego typu zabiegi w celu przygotowania strony pod np. młode grupy odbiorców którzy z założenia stronę danej firmy będą oglądać korzystając ze smartfonów.

Responsywność
Responsywność

Błąd 7- Niedopasowana kolorystyka

Kolory mają ogromny wpływ na nasze emocje i ważne jest, aby to zrozumieć.

Dobierając odpowiednie kombinacje, możesz ukierunkować wrażenie, jakie Twoja strona wywrze na odbiorcy.

Na przykład kolor czerwony działa na nas pobudzająco, a w Polsce, zwłaszcza w połączeniu z bielą, kojarzy się z patriotyzmem.

Źle dobrane kolory sprawiają, że strona staje się nie czytelna, a przez to przede wszystkim nie zrozumiała dla odbiorcy.

Błąd 8 – Nieintuicyjne menu

Ludzie używający internetu od wielu lat przyzwyczaili się do pewnych schematów które są na stronach internetowych. Takimi stałymi są na pewno umiejscowienie menu na stronie, jak i sam układ menu.

Zdarza się że twórcy stron zaszaleją – zrobią stronę gdzie przeglądanie stron i podstron jest innowacyjne, super nowoczesne, wręcz futurystyczne.

Jednak takie strony są często trudne do obsługi przez oglądających.

Błąd 9 – Chaotycznie ułożone treści – User Experience UX

UI jest częścią UX. Jest to to, co użytkownik widzi, słyszy i czuje. UI to forma i funkcja interfejsu. UX obejmuje wszystkie aspekty tego, w jaki sposób produkt pomaga ludziom osiągnąć to, co chcą osiągnąć.

UX to proces, to doświadczenie i to, co ludzie poczują, kiedy wejdą w interakcję z naszym produktem. UI to ostateczny szlif, który sprawia, że doświadczenie jest kompletne – nie musi to być coś wymyślnego, byleby tylko dobrze działało!

Za UI odpowiada grafik, a za UX niekoniecznie – tu lepiej byłoby skorzystać np. z usług Product Ownera, osoby, która rozumie biznes, klientów, ich zachowania i oczekiwania.

Na temat UX i UI napisałem swojego czasu artykuł który dostępny jest tutaj: https://sukcesstudio.pl/technologia-ux-i-ui-w-praktyce-dla-mikro-firm/


10. Niespójne grafiki

Strony szczególnie robione w pośpiechu pełne są nie dociągnięć.

Błędów, potknięć.

Podobnie sprawa wygląda z dołączanymi grafikami, zdjęciami. Często nie są przemyślane, nie tworzą spójnej całości wraz z treścią strony.

To często też problem korzystania z zdjęć ze stocka zamiast zlecenia sesji zdjęciowej. Ta pozorna oszczędność zawsze negatywnie odbija się na wyglądzie strony i na dopasowaniu zdjęć do treści.

Czasem też są zdjęcia użyte „od Sasa do lasa” w różnych barwach, stylach itp. co nie stanowi spójności i przede wszystkim upodabnia stronę do … kolorowego jarmarku.

Nie zawsze chyba jednak Ci na tym zależy.

11. Grafiki w niepoprawnym formacie

Docinanie grafik, trzymanie się określonych rozmiarów, utrzymywanie odpowiednie „wagi” plików ze zdjęciami to kolejny problem.

Duże „ciężkie” grafiki powoli się wczytują.

Wymagają pobrania dużej ilości danych przez odbiorcę strony.

To krótka droga do powolnie działającej strony.

Te bardzo wolne strony to często te które maja słabo z optymalizowana grafikę.

Drugą stroną są rozmiary grafiki i zdjęć.

Ktoś kto nie zajmuje się budowaniem stron nie rozumie tego, że zmiana ilości tekstu na stronie decyduje o układzie strony. Zmienia się struktura strony i albo trzeba to wypełnić grafiką, zdjęciami, albo będzie ta stronie nie spójna z resztą.

Niespójne grafiki
Niespójne grafiki

12. Brak optymalizacji SEO

Często spotykam się z takim podejściem – najpierw robimy stronę internetową, a potem będziemy ją pozycjonować.

I tu zaskoczenie.

Nagle okazuje się że jest jakieś SEO.

Okazuje się że trzeba stronę zrobić zgodnie z tymi założeniami.

Co jeśli nie?

Przede wszystkim nie będzie ona przyjazna Google.

Co to oznacza?

Strona przede wszystkim nie będzie określona przez Google jako wartościowa. Będzie o niskiej wartości więc Google nie będzie jej promować jako takiej na której treści są wartościowe.

Warto wiedzieć jak działa Google:

Dla Google najważniejszy jest KLIENT.

Tak chyba powinno być normą w KAŻDYM biznesie.

Dla Google KLIENT to nie ten co zrobił cudowną stronę internetową.

KLIENT dla Google to ktoś kto korzystając z ich wyszukiwarki, chce otrzymać jak najlepszą, jak najbardziej wartościową informację.

Jeżeli na twojej stronie informacja jest naprawdę wartościowa, jak najbardziej zgodna z tym o co pytał klient, i jest najbardziej aktualna (nie zamieszczona kilka lat temu tylko np. aktualizowana) – wygrywasz.

Twoją stronę Google zaproponuje jako tę którą warto zobaczyć.

Jeżeli tego nie zrozumiesz, nigdy Twoja strona nie będzie wartościowa dla Google.

Powyższe to główny cel SEO.

Jeżeli tego nie chcesz zrozumieć to … płać. Do tego są głównie reklamy Google Ads – tylko ludzie wyszukujący informacji też to często wiedzą i … nie klikają w te reklamy. Ponieważ informacje tak reklamowane są zwykle … kiepskiej jakości.

W ten sposób koło się zamyka.

Możesz powiedzieć – obrażam się na Google – mam to gdzieś co oni sądzą na temat mojej strony.

Twoja sprawa.

Tylko nie miej pretensji, że ludzie nie odwiedzają, nie czytają, nie interesują się tym co masz na stronie.

Google ma obecnie: 92.64% rynku – źródło danych: https://green-fields.pl/ranking-wyszukiwarek-2020-2021-2022/

13. Brak unikalnych treści

To samo co opisałem powyżej dotyczy unikalnych treści. Ludzie nie chcą czytać kolejnej kopii, więc Google tez nie będzie im podpowiadać takich stron.

Tworząc dobre i ciekawe artykuły powodujesz to, że Twoja strona jest dostrzegana przez Google i przez to jest chętniej pokazywana w wynikach wyszukiwania.

Jeżeli ludzie po otworzeniu Twojej strony znaleźli to co szukali – jest dobrze.

Jeżeli nie – ponownie wracają do wyszukiwarki by poszukać tego samego – twoja strona zostaje oznaczona jako strona która nie koniecznie daje rozwiązanie klientom Google.

14. Za duża ilość contentu

Czasem zdarzają się strony gdzie jest za dużo treści. Jeżeli nie jest ona odpowiednio o tagowana, to przede wszystkim trudno się wyszukuje wśród tego co jest na niej zamieszone.

Siłą rzeczy na starszych stronach powstają artykuły nawiązujące do tej samej wiedzy. Warto je aktualizować lub ustawiać w konkretnym kierunku. Tak by treści były jak najbardziej użyteczne dla odwiedzających witrynę.

15. Brak konkretnych i aktualnych informacji

Starsze wpisy czy też strony warto co jakiś czas aktualizować. Dzięki temu będą wypracowywać pozycje na nowo.

Co jeśli tego nie robimy?

Stare nie aktualizowane wpisy przesłaniają nawet dobrą treść która została zamieszczona jakiś czas temu. Często wręcz zdradzają to, ze nie zależy Ci na użytkowaniu tylko bardziej na pozycji w wyszukiwarce.

16. Błędy ortograficzne, stylistyczne i logiczne

Błędy ortograficzne, stylistyczne to często zmora stron internetowych. Literówki się zdarzają, a to tylko pokazuje jak istotna jest korekta tekstu.

Tekst z błędami, literówkami, wcale nie dodaje splendoru stronie.

Kolejna kwestią są tłumaczenia.

Na temat różnych sposobów tłumaczeń i dla czego warto wybrać konkretne warto zobaczyć chociażby mój film który przygotowałem – dostępny jest na YouTube oto link: https://youtu.be/p7AQpYf_gOs lub bezpośrednio tutaj na stronie:

Streszczając najważniejszą treść – lepiej jest zlecić tłumaczenia native speakerom lub lingwistycznym nerdom niż tłumaczyć całość poprzez Google Tłumacz – przede wszystkim dla tego, że nie chodzi o przetłumaczenie jeden do jeden – bo takie tłumaczenie będzie co najmniej śmieszne.

Chodzi przede wszystkim o tłumaczenie takie, gdzie będzie też uchwycony kontekst kulturowy, język potoczny, taki którego używa nasz klient.

Bo dopiero w takim wypadku będzie to dla niego jasny przekaz.

17. Nacisk na ilość, a nie na jakość

Często przy tworzeniu strony stawiamy na ilość, a nie jakość tego co tam zamieszczamy.

Strona jest pełna tekstów, ale to głównie woda.

Strona ma grafiki, ale nie są one jakieś wyjątkowe.

Na stronie są infografiki, ale nie wnoszą one nic ciekawego dla odbiorców.

Nie dają wartości.

Przede wszystkim aby zatrzymać widza potrzeba czegoś wyjątkowego.

Czegoś co na początku będzie efektem wow.

Dopiero później zaciekawimy odbiorcę tym co możemy mu zaoferować.

18. Brak wezwań do działania – CTA

CTA – Call-to-action – definicja marketingowa stosowana w sprzedaży i reklamie. Oznacza każdy element, który został zaprojektowany aby zachęcić do natychmiastowej sprzedaży. W języku potocznym odnosi się do użycia słów, zwrotów i komunikatów nawołujących do sprzedaży. Wikipedia

Tu podobnie jak w przypadku Pop-Up zdania są podzielone.

Jedni mówią więcej, więcej CTA, inni mówią – nie męcz klienta.

Jak będzie gotowy to poszuka, nie musisz cały czas nachalnie go atakować.

Jednak prawda jak zwykle leży po środku – po prostu nie przesadzajmy, z tymi wezwaniami.

Profesjonalne tworzenie stron internetowych - CTA
Profesjonalne tworzenie stron internetowych – CTA

19. Brak jasno pokazanego kontaktu

Tę sytuację porównałbym do biegu w maratonie gdzie tuż przed metą stwierdzamy, że w sumie to już nas nudzi. Nie chcemy brać w tym udziału i … idziemy do domu nie ukończywszy maratonu.

Klient wszedł na stronę, przejrzał, poczytał, zapoznał się, kliknął wybrał itd. chce już kupić, zamówić, itd. niestety – brak kontaktu.

Nawet jak klient bardzo chce to … nic z tego nie będzie.

Taką sytuację spotkałem wielokrotnie.

Kiedyś spotkałem stronę sklepu gdzie jedyny kontakt to był adres e-mail.

Brak telefonu, adresu, kto sprzedaje itp. istna firma krzak.

Właściciel skontaktował się ze mną bo … sprzedaż mu nie idzie.

Zwróciłem na te elementy uwagę – odpowiedział:

– Ja chce pozostać anonimowy.

– A ja chcę kupować od wiarygodnej osoby, a Pan tak robiąc nie jest taką osobą.

Stwierdził, że wie lepiej i … sprzedaży dalej nie ma.

20. Brak zgodności z przepisami RODO – polityka prywatności, cookies

Strona musi być zgodna z przepisami RODO, musi być zaimplementowana polityka prywatności oraz informacja o cookies. Dodatkowo firmy publiczne, Państwowe oraz spółki wymienione w Kodeksie Spółek Handlowych maja dodatkowe wymagania co do treści, informacji itp. rzeczy które maja być na stronie zamieszczone.

Za brak – są przewidziane kary i to wcale nie małe.

Więcej na ten temat znajdziesz w tym artykule: https://sukcesstudio.pl/lublin-projektowanie-stron-www-a-przepisy/

Profesjonalne tworzenie stron internetowych - przepisy prawa
Profesjonalne tworzenie stron internetowych – przepisy prawa

Profesjonalne tworzenie stron internetowych – podsumowanie

Profesjonalne tworzenie stron internetowych to często unikanie tych błędów które wymieniłem powyżej. Oczywiście błędów może być znacznie więcej, ale nie chciałem przesadzać zbytni tworząc ten artykuł dlatego wybrałem te najważniejsze.

Błędy zdarzają się najlepszym i jedynym sposobem by błędów unikać jest … nie robienie nic.

Ale nie robienie nic, to też przecież błąd.

Profesjonalne tworzenie stron internetowych
Profesjonalne tworzenie stron internetowych

Skąd mam wiedzieć, że na mojej stronie są błędy?

Starałem się w miarę dokładnie opisać poszczególne błędy, dodatkowo możesz obejrzeć film w tym temacie który polecam powyżej.

To wszystko jednak może być mało.

Dlatego proponuje skorzystanie z bezpłatnej konsultacji którą oferuję.

Przeanalizuję Twoja stronę pod kontem błędów – ale też jeżeli podasz mi jaki jest cel Twojej strony, sprawdzę jak wygląda strona pod tym kontem, bezstronnie doradzę, co można poprawić aby cele były osiągane.

Nie musisz nic u mnie zamawiać, czy też kupować. Kontakt do Ciebie też pozostanie tylko na czas skorzystania z darmowej konsultacji.

Jeżeli interesuje Ciebie taka rozmowa, postaraj się zebrać, oraz przekazać mi jak najwięcej szczegółów na temat który chcesz poruszyć.

Skorzystaj z darmowej konsultacji

Wypróbuj mnie – sprawdź czy warto ze mną porozmawiać.

Umówmy się na rozmowę, w dogodnym dla obu stron terminie. Porozmawiajmy przez około 15 minut. Przede wszystkim jeżeli stwierdzisz, że to co proponuje ma dla Ciebie sens i wartość, będziemy działać dalej.

Jeżeli stwierdzisz, że nie ma to dla Ciebie sensu – lub ja stwierdzę, że nie mam możliwości Ci pomóc cóż – na tym zakończymy – nie każdemu mogę pomóc.

Zapewniam pełną poufność naszej rozmowy i dyskrecję.

Kim jestem?

Nazywam się Maciej Ziegler, jestem inżynierem informatykiem, specjalistą od rozwiązań internetowych.

Na co dzień jestem właścicielem firmy, w której razem z współpracownikami staram się zapewniać kompleksowe wsparcie moich klientów, począwszy od dobrej strony internetowej, budowę / naprawę lejków sprzedażowych, obsługę social media, po video marketing.

Z wykształcenia jestem informatykiem, więc w materiałach które przygotowuje i udostępniam często usłyszysz o nowoczesnych technologiach i o tym jak wykorzystywać je w swojej firmie.

Dzielę się tutaj wiedzą, zdobytym już przez lata doświadczeniem i umiejętnościami które zdobyłem, „naprawiając” biznesy moich klientów.

Zainteresował Ciebie ten artykuł? Chcesz więcej?
Cały czas przeglądam ciekawe rzeczy w internecie.
Subskrybuje też kilka darmowych, a także płatnych newsletterów.
Chętnie dzielę się tym co odkryłem z moją społecznością.
Jeżeli chcesz, bym także z Tobą podzielił się swoimi odkryciami, nowościami, publikacjami to zapraszam – zapisz się na mój newsletter. Raz w tygodniu otrzymasz wiadomość na swojego maila.
UWAGA – Po zapisaniu się, na adres który podasz poniżej, przyjdzie wiadomość którą należy potwierdzić. Dopiero potwierdzenie tego spowoduje zapis na newsletter.
Jeżeli w ciągu 15 minut nie otrzymasz wiadomości warto też sprawdzić folder SPAM.

Dodaj komentarz