BLOG Sprzedaż – Zapraszam do mojego bloga o sprzedaży! Poznaj skuteczne techniki sprzedażowe, negocjacje, relacje z klientami i więcej!
Witam Cię na moim blogu, przede wszystkim poświęconym tematyce sprzedaży! Jeśli interesuje Cię skuteczne pozyskiwanie klientów, zwiększanie obrotów i budowanie długotrwałych relacji z klientami, to jesteś we właściwym miejscu.
Na moim blogu znajdziesz przede wszystkim wiele wartościowych treści na temat sprzedaży, takich jak techniki sprzedażowe, sposoby na skuteczne negocjacje, budowanie relacji z klientami oraz wiele innych zagadnień związanych z handlem. Przedstawione tu informacje są oparte na wieloletnim doświadczeniu oraz najnowszych trendach rynkowych, co pozwala na dostarczenie kompleksowej i aktualnej wiedzy.
Wierzymy, że każdy może stać się skutecznym sprzedawcą, o ile tylko pozna odpowiednie techniki i podejdzie do tematu z pasją. Nasz blog to przede wszystkim idealne miejsce dla osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności sprzedażowe i zwiększać swoje szanse na sukces w biznesie.
BLOG Sprzedaż – Najważniejsze materiały warte zapoznania się
Poniżej przedstawiam najważniejsze materiały z którymi warto się zapoznać:

Podstawowe pojęcia sprzedażowe i marketingowe
Podstawowe pojęcia sprzedażowe i marketingowe – tym razem chcę przedstawić podstawowe pojęcia które można spotkać przy sprzedaży i marketingu

Buyer Persona – idealny klient – wiesz kto to jest w Twoim wypadku?
Buyer Persona – przede wszystkim ustalenie kto to – to podstawa działań marketingowych. Jak to wygląda w b2b, a jak w b2c? Dlaczego ustalenie naszego idealnego klienta jest tak istotne?

Jak zrobić segmentację klientów – wybrać kierunek dla sprzedaży?
Jak zrobić segmentację klientów – wybrać kierunek dla sprzedaży? – to temat często bagatelizowany przez firmy , a jest to dość istotne zaniedbanie przede wszystkim prowadzące do rozdrabniania się.
BLOG Sprzedaż – najnowsze materiały
Poniżej zamieszczam najnowsze informacje dostępne na stronie:
- 30 podstron jak 30 randek – Czy dojdzie do ślubu? – SukcesStudio.pl poleca metodę TAYA FILMMetoda TAYA: 30 podstron jak 30 randek! Dowiedz się, jak treść buduje relacje z klientami i zwiększa szanse na sprzedaż!
- Obiekcje klienta – jak sobie z nimi poradzić w sprzedaży?Obiekcje klientów w sprzedaży – dowiedz się, jak je identyfikować i odpowiadać, aby zamykać więcej transakcji.
- Cena na stronie, czyli odpowiedź na pytanie – Czy to jest dla mnie? FILMCena na stronie to kluczowy element skutecznej sprzedaży. Dlaczego nie podawanie ceny sprawia, że tracimy lojalność kupujących? Sprawdź.
- Sprzedajesz to samo co konkurencja? Zobacz jak się wyróżnić!Sprzedaż może być trudna, gdy rynek jest nasycony podobnymi ofertami. Dowiedz się, jak wyróżnić swoją firmę!
- Pozyskiwanie klientów – jak zdobywać nowych klientów?Pozyskiwanie klientów to jedno z największych wyzwań, przed którymi stoją przedsiębiorcy. Jak zdobywać nowych klientów? Jak trafiać z ofertą w ich potrzeby? Odpowiedzią na te pytania jest koncepcja marketingu 7P!
- Jakie elementy powinna zawierać strona sprzedażowa?Jakie elementy powinna zawierać strona sprzedażowa? Czym różni się od zwykłej strony wizytówki? O czym należy szczególnie pamiętać przy jej projektowaniu? Może i Ty się dziś nad tym głowisz. Przychodzę z kołem ratunkowym w postaci solidnej dawki informacji.
- Oferta handlowa – 5 najczęstszych błędówOferta handlowa jest kluczem do sukcesu twojej firmy. Oto, jakich błędów unikać, aby osiągnąć najlepsze wyniki.
- Zamykanie sprzedażyChcesz poznać tajniki które zapewnią sukces w zakresie procesu zamykania sprzedaży? W tym artykule pokażę Ci co ważne i jak to robić dobrze
- Czym różni się marketing od sprzedaży?Czym różni się marketing od sprzedaży to pytanie na które dość często ludzie nie znają odpowiedzi bo okazuje się, że odpowiedzi jest kilka.
- Lejek sprzedażowy jak go zbudować – FILMLejek sprzedażowy jak go zbudować – w tym filmie omawiam budowę lejka sprzedażowego dla procesów w B2B oraz w sytuacjach gdzie mamy do czynienia z dłuższym procesem zakupu

Kim jestem?
Nazywam się Maciej Ziegler, jestem inżynierem informatykiem, specjalistą od rozwiązań internetowych, oraz od poprawiania biznesów.
Na co dzień przede wszystkim jestem właścicielem firmy, w której razem z współpracownikami staram się zapewniać kompleksowe wsparcie moich klientów, począwszy od dobrej strony internetowej, budowę / naprawę lejków sprzedażowych, obsługę social media, po video marketing.
Z wykształcenia jestem informatykiem, więc w materiałach które przygotowuje i udostępniam często usłyszysz o nowoczesnych technologiach i o tym jak wykorzystywać je w swojej firmie.
Dzielę się tutaj wiedzą, zdobytym już przez lata doświadczeniem i umiejętnościami które zdobyłem, „naprawiając” biznesy moich klientów.
You must be logged in to post a comment.