Blog Obsługa klienta – miejsce, w którym znajdziesz wiele porad i wskazówek, jak zbudować pozytywne relacje z klientami i osiągnąć ich lojalność
Witaj w blogu poświęconym tematyce obsługi klienta. Miejscu, gdzie znajdziesz praktyczne wskazówki, narzędzia i strategie, które pomogą Ci zapewnić wysoką jakość obsługi klienta i zbudować pozytywny wizerunek Twojej marki.
Obsługa klienta to kluczowy element każdej działalności biznesowej. Nasz blog to idealne miejsce dla tych, którzy chcą poznać najlepsze praktyki i narzędzia związane z obsługą klienta. Przede wszystkim to miejsce dla tych, którzy chcą podnieść jakość swojej obsługi.
Znajdziesz tutaj artykuły na temat budowania pozytywnych relacji z klientami, rozwiązywania problemów, obsługi kanałów social media, oraz wiele innych cennych wskazówek.
Nie musisz być ekspertem w dziedzinie obsługi klienta, aby korzystać z naszego bloga. Nasze artykuły przede wszystkim są napisane w sposób zrozumiały dla każdego, kto chce poprawić jakość swojej obsługi klienta. Zawierają też wiele praktycznych wskazówek.
Czy wiesz, jak ważna jest dobra obsługa klienta dla sukcesu Twojego biznesu?
Dzięki naszym artykułom i przykładom z praktyki przede wszystkim nauczysz się:
- Jak efektywnie rozwiązywać problemy klientów.
- Jak stworzyć pozytywne wrażenie już od pierwszego kontaktu.
Zapoznaj się z materiałami które udostępniam i zwiększ zadowolenie swoich klientów!
BLOG Obsługa klienta – najważniejsze materiały
Poniżej przedstawiam najważniejsze materiały z którymi warto się zapoznać:
Spotkanie z klientem, krok po kroku
Spotkanie z klientem oznacza spory stres, szczególnie jak … jest nie przygotowane. O tych właśnie przygotowaniach kilka słów w tym artykule.
Reklamacje to dar od losu – potrafisz je wykorzystać?
Nawet w najlepszej firmie zdarzają się reklamacje. I to swoisty dar od losu – dzięki temu wiesz co trzeba poprawić. Dostajesz szanse zdobycia wiernego klienta.
Trudny klient czy wymagający klient?
Trudny klient czy wymagający klient – czy potrafisz ich odróżnić? Przecież to ważne bo z jednym chcesz pracować, a z drugim raczej nie.
BLOG Obsługa klienta – Najnowsze materiały dostępne na stronie
Poniżej zamieszczam najnowsze informacje dostępne na stronie:
- Opinie restauracji – jak nimi zarządzać?Zobacz jak zbierać i jak zarządzać opiniami twojej restauracji.
- Jak wygląda dobra obsługa klienta?Chcesz wiedzieć jak powinna wyglądać dobra obsługa klienta? Jeżeli tak to. ten artykuł jest idealny dla Ciebie. Znajdziesz wiele cennych wskazówek
- Czy tracisz klientów bo nie potrafisz obsłużyć reklamacji? – FILMCzy tracisz klientów bo nie potrafisz obsłużyć reklamacji❓ – powiem Ci jak za to się zabrać 👍 – co zrobić by robić to skutecznie.
- 5 sztuczek marketingowych stosowanych w McDonald s -🍔 🍟 Dlaczego klienci wydają tam więcej❓ – FILM5 sztuczek marketingowych stosowanych w McDonald s 🍔 🍟 – zobacz jak to działa – może coś się uda zastosować w Twoim biznesie?
- Trudny klient – czy odróżnisz klienta trudnego od wymagającegoTrudny klient czy wymagający klient – czy potrafisz ich odróżnić? Przecież to ważne bo z jednym chcesz pracować, a z drugim raczej nie.
- Jak wyjść naprzeciw oczekiwaniom klienta? – ucz się od Górali! – FILMJak wyjść naprzeciw oczekiwaniom klienta – ucz się od Górali – górale są w tym świetni. Doskonale wykorzystują nasze słabości i wady.
- Jak to zrobić aby klienci Cię polecali? – FILMJak to zrobić aby klienci Cię polecali❓To jest wbrew pozorom dość proste. Bo często szukamy czegoś skomplikowanego a rozwiązanie jest banalne
- 4 na 5 klientów przed zakupem sprawdza cenę w internecie – czy potrafisz to wykorzystać biznesowo? – FILM4 na 5 klientów przed zakupem sprawdza cenę w internecie – czy potrafisz to wykorzystać biznesowo? – potrafisz to wykorzystać?
- Jak wyjść naprzeciw oczekiwaniom klienta – ucz się od górali.Jak wyjść naprzeciw oczekiwaniom klienta to pytanie zadaje sobie sporo świadomych właścicieli firm. Popatrz na górali – oni wiedzą jak!
- Spotkanie z klientem krok po krokuSpotkanie z klientem oznacza spory stres, szczególnie jak … jest nie przygotowane. O tych właśnie przygotowaniach kilka słów w tym artykule.
Kim jestem?
Nazywam się Maciej Ziegler, jestem inżynierem informatykiem, specjalistą od rozwiązań internetowych, oraz od poprawiania biznesów.
Na co dzień przede wszystkim jestem właścicielem firmy, w której razem z współpracownikami staram się zapewniać kompleksowe wsparcie moich klientów, począwszy od dobrej strony internetowej, budowę / naprawę lejków sprzedażowych, obsługę social media, po video marketing.
Z wykształcenia jestem informatykiem, więc w materiałach które przygotowuje i udostępniam często usłyszysz o nowoczesnych technologiach i o tym jak wykorzystywać je w swojej firmie.
Dzielę się tutaj wiedzą, zdobytym już przez lata doświadczeniem i umiejętnościami które zdobyłem, „naprawiając” biznesy moich klientów.
You must be logged in to post a comment.