Jak umocnić swą pozycję w internecie? To pytanie zadaje sobie wiele użytkowników Facebooka czy też Instagrama. Co mogę zrobić więcej? Bardzo dużo.

Nie wystarczy mi Instagram i Facebook?

Obydwa portale, mające notabene tego samego właściciela działają na zasadzie wynajęcia powierzchni, na którą użytkownicy wrzucają swoje media (zdjęcia, filmy, muzykę) jak i tekst. Powierzchnia jest wynajmowana, a umowa najmu (regulamin serwisu) jest w sumie narzucana jednostronnie przez właściciela. Ty nie masz możliwości zaproponować swoich zasad.

Ze względu na to, że wynajmujesz tylko miejsce zakładając konto w serwisie właściciel może to konto w każdej chwili skasować. Ocenzurować zamieszczona przez Ciebie informację, oraz/i/lub zablokować, czy w najgorszym przypadku skasować Ci konto. Nie ważne ile masz lajków, serduszek, obserwujących itp. czy nawet to, że płacisz portalowi za reklamę. Jeżeli taka będzie wola właściciela zrobi to co będzie chciał.

Co w tej sytuacji zrobić?

To samo co z pieniędzmi które inwestujesz -zastosować dywersyfikację.

Dywersyfikacja – różnicowanie asortymentu produkcji lub usług w celu zmniejszenia ryzyka w prowadzeniu działalności gospodarczej. Poprzez dywersyfikację nie tylko zmniejsza się prawdopodobieństwo straty, ale zmniejsza się również prawdopodobieństwo najwyższego zysku. Dywersyfikacja może dotyczyć: produktów i usług Wikipedia

Sklep czy strona internetowa?

Jeżeli stawiasz głównie na sprzedaż duże ilości produktów to zdecydowanie polecam sklep. Jednak klient wchodząc do sklepu zaczyna być czujny. Wie, że oczekujesz od niego decyzji zakupowej. Cały mechanizm zatrzymania klienta w sklepie jest coraz bardziej skomplikowany. Coraz dokładniej też prowadzona jest analiza jakie było zachowanie klienta, czego ostatecznie nie dokonał zakupu.

Czy strona internetowa może sprzedawać? Oczywiście. Jeżeli masz do zaoferowania usługi lub tylko kilka produktów to jak mówi przysłowie nie musisz mieć krowy by napić się mleka. Sklep będzie bardziej skomplikowany i … ta funkcja odstraszenia klienta jeżeli się zorientuje że jest w sklepie.

Sprzedaż na stronie internetowej może być dużo subtelniejsza. Przede wszystkim tutaj wygrywają elementy marki osobistej. Aż 20% więcej sprzedają Ci którzy przyznają się do tego, że oni sprzedają, a nie jakaś tam firma. Jak umocnić swoją pozycje w internecie? Proste. Bardziej spersonalizować swój biznes. Zobacz jak wiele świetnych marek tak zrobiło: Irena Eris, bracia Koral, Kler czy chociażby marki oparte na wielopokoleniowych tradycjach jak wytwórnia dzwonów Felczyński, czy emigrant z Polski Max Faktor. Czy ułatwia im to sprzedaż? Tak. Dlatego Tobie też może ułatwić.

W związku z powyższym na Twojej stronie czy też w Twoim sklepie powinny znaleźć się zdjęcia pokazujące Ciebie. Przede wszystkim powinny być to zdjęcia w stylu biznesowym. O tym jak jest to istotne możesz poczytać tutaj:

Jak umocnić swą pozycję w internecie? – od czego zacząć

Proponuje zacząć od kontaktu ze mną. Chętnie podpowiem Ci co trzeba zrobić. Co zmienić, co poprawić by było dobrze. Skontaktuj się ze mną TERAZ nie trać czasu wyślij formularz poniżej:

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Telefon (wymagane)

    Treść wiadomości

    Korzystając z formularza zgadzasz się na przechowywanie i przetwarzanie twoich danych przez tę witrynę.



    Aby wysłać wiadomość odpowiedz na pytanie: