Jak umocnić swą pozycję w internecie? To pytanie zadaje sobie wiele użytkowników Facebooka czy też Instagrama. Co mogę zrobić więcej? Bardzo dużo.

Nie wystarczy mi Instagram i Facebook?

Obydwa portale, mające notabene tego samego właściciela działają na zasadzie wynajęcia powierzchni, na którą użytkownicy wrzucają swoje media (zdjęcia, filmy, muzykę) jak i tekst. Powierzchnia jest wynajmowana, a umowa najmu (regulamin serwisu) jest w sumie narzucana jednostronnie przez właściciela. Ty nie masz możliwości zaproponować swoich zasad.

Ze względu na to, że wynajmujesz tylko miejsce zakładając konto w serwisie właściciel może to konto w każdej chwili skasować. Ocenzurować zamieszczona przez Ciebie informację, oraz/i/lub zablokować, czy w najgorszym przypadku skasować Ci konto. Nie ważne ile masz lajków, serduszek, obserwujących itp. czy nawet to, że płacisz portalowi za reklamę. Jeżeli taka będzie wola właściciela zrobi to co będzie chciał.

Co w tej sytuacji zrobić?

To samo co z pieniędzmi które inwestujesz -zastosować dywersyfikację.

Dywersyfikacja – różnicowanie asortymentu produkcji lub usług w celu zmniejszenia ryzyka w prowadzeniu działalności gospodarczej. Poprzez dywersyfikację nie tylko zmniejsza się prawdopodobieństwo straty, ale zmniejsza się również prawdopodobieństwo najwyższego zysku. Dywersyfikacja może dotyczyć: produktów i usług Wikipedia

Sklep czy strona internetowa?

Jeżeli stawiasz głównie na sprzedaż duże ilości produktów to zdecydowanie polecam sklep.

Zobacz artykuł: TOP 7 platformy na sklep internetowy: https://sukcesstudio.pl/top-7-platformy-na-sklep-internetowy/

Jednak klient wchodząc do sklepu zaczyna być czujny. Wie, że oczekujesz od niego decyzji zakupowej. Cały mechanizm zatrzymania klienta w sklepie jest coraz bardziej skomplikowany. Coraz dokładniej też prowadzona jest analiza jakie było zachowanie klienta, czego ostatecznie nie dokonał zakupu.

Czy strona internetowa może sprzedawać? Oczywiście. Jeżeli masz do zaoferowania usługi lub tylko kilka produktów to jak mówi przysłowie nie musisz mieć krowy by napić się mleka. Sklep będzie bardziej skomplikowany i … ta funkcja odstraszenia klienta jeżeli się zorientuje że jest w sklepie.

Sprzedaż na stronie internetowej może być dużo subtelniejsza. Przede wszystkim tutaj wygrywają elementy marki osobistej. Aż 20% więcej sprzedają Ci którzy przyznają się do tego, że oni sprzedają, a nie jakaś tam firma.

Jak umocnić swoją pozycje w internecie?

Proste.

Bardziej spersonalizować swój biznes.

Zobacz jak wiele świetnych marek tak zrobiło: Irena Eris, bracia Koral, Kler czy chociażby marki oparte na wielopokoleniowych tradycjach jak wytwórnia dzwonów Felczyński, czy emigrant z Polski Max Faktor.

Czy ułatwia im to sprzedaż?

Tak.

Dlatego Tobie też może ułatwić.

W związku z powyższym na Twojej stronie czy też w Twoim sklepie powinny znaleźć się zdjęcia pokazujące Ciebie.

Przede wszystkim powinny być to zdjęcia w stylu biznesowym.

O tym jak jest to istotne możesz zobaczyć na filmie tutaj: https://youtu.be/soX37b8M850 lub bezpośrednio tutaj na stronie:

Warto też przeczytać artykuły:

Na temat jak budować lejki sprzedażowe: https://sukcesstudio.pl/lejek-sprzedazowy-jak-go-zbudowac/

Jak zbudować dobrą stronę w B2B: https://sukcesstudio.pl/strona-internetowa-w-b2b-krok-po-kroku/

Jak umocnić swą pozycję w internecie? – od czego zacząć

Proponuje zacząć od kontaktu ze mną. Chętnie podpowiem Ci co trzeba zrobić. Co zmienić, co poprawić by było dobrze.

Możesz skorzystać z darmowej konsultacji którą oferuję.

DARMOWE KONSULTACJE - sprzedaż i marketing
DARMOWE KONSULTACJE – sprzedaż i marketing

Jeżeli interesuje Ciebie taka rozmowa, postaraj się zebrać jak najwięcej szczegółów na temat który chcesz poruszyć, a następnie zapraszam Cię do przejścia na stronę darmowych konsultacji klikając na przycisk poniżej:

Jeżeli chcesz wiedzieć więcej – zapraszam zapisz się na mój newsletter:

Cały czas przeglądam ciekawe rzeczy w internecie.
Subskrybuje też kilka darmowych, a także płatnych newsletterów.
Chętnie dzielę się tym co odkryłem z moją społecznością.
Jeżeli chcesz, bym także z Tobą podzielił się swoimi odkryciami, nowościami, publikacjami to zapraszam – zapisz się na mój newsletter.
UWAGA – Po zapisaniu się, na adres który podasz poniżej, przyjdzie wiadomość którą należy potwierdzić. Dopiero potwierdzenie tego spowoduje zapis na newsletter.
Jeżeli w ciągu 15 minut nie otrzymasz wiadomości warto też sprawdzić folder SPAM

[newsletter_form]