Google business – to mnóstwo narzędzi i możliwości dla Ciebie. Zacznij wreszcie zarabiać wykorzystując możliwości Google, oraz Facebooka i Instagrama. Umiejętne połączenie tego wszystkiego sprawia, że zgodnie z zasadą Pareto wkładając w to 20% osiągniesz 80% efektu. To chyba jest tego warte! Prawda?

Moim klientom proponuje wyjątkową mieszankę narzędzi Google w tym przede wszystkim darmowych, połączonych z możliwościami tego co proponuje firma META czyli właściciela Facebooka, Instagrama, i jeszcze kilku innych.

Google business – zrób 20% aby uzyskać 80% efektu

Nie jest sztuką wydawać dużo, a mało za to uzyskiwać.

Ja wolę robić odwrotnie.

Dlatego klientów którzy też tak chcą mam coraz więcej.

Ostatnio usłyszałem coś takiego:

W tamtym roku dawałam reklamę w Google z konsultantem – pośrednikiem, zapłaciłam ponad 2500 złotych i efekt był mizerny.

Teraz z Twoją pomocą wydałam trochę ponad 300 złotych i sprzedaż na promowane rzeczy wystrzeliła w górę.

Zarobiłam na tą reklamę kilkukrotnie.

Chcę więcej!

Autentyczny fragment rozmowy z jedną z klientek.

Co dało ten efekt?

Same podstawowe rzeczy które należało w tym wypadku zrobić.

Dlaczego ludzie zwykle przepłacają za reklamy?

Bo często nie chce się im zrobić podstawowych rzeczy.

Ja właśnie proponuje zrobienie tych rzeczy.

Czasem większość mogę zrobić sam – częściej nie mogę zrobić tego bez udziału zlecającego.

Dlaczego?

Po prostu nie mam wiedzy wystarczającej z danej branży by poprawić pewne rzeczy tego wymagające.

Ty znasz się najlepiej na swoim biznesie – ja mogę Ci tylko pomóc w ustawieniu reklam, poprawieniu strony, czy też mówiąc ogólnie w zwiększeniu sprzedaży czy też poprawie Twojego marketingu, obsługi klienta i jeszcze kilku innych obszarach.

Jednak to Twój biznes i Ty znasz się na nim najlepiej.

Idealny specjalista od sprzedaży i marketingu

Kim jest taki idealny specjalista od sprzedaży i marketingu?

To ktoś kto przede wszystkim:

  • Rozumie sprzedaż.
  • Wie jak działa biznes.
  • Ma pojęcie o tym, że firma aby istnieć musi zarabiać.
  • Zna różne zagadnienia związane ze sprzedażą.
  • Połączy sprzedaż z marketingiem.
  • Potrafi stworzyć z buyer persony
  • Potrafi określić wartości dla buyer person
  • Zrobi segmentację rynku.
  • Potrafi tworzyć i wdrażać procesy.
  • Nie ogranicza się tylko do jednego pola działania.
  • Potrafi korzystać z różnych dostępnych narzędzi marketingowych i sprzedażowych nie tylko Google business, ale także platformy mediów społecznościowych, zasobów wideo czy tez inne formy reklamy tradycyjnej.

Przede wszystkim jest to osoba taka jaką jest internista w świecie medycznym.

Internista to człowiek łączący wiedzę z wielu dziedzin medycyny. Osoba interdyscyplinarna która łączy wąskie grupy specjalizacji (do których dążymy obecnie w wielu zakresach wiedzy w całość).

Oczywiście internista nie jest doskonały w konkretnej dziedzinie, bo dziś przy ogromie wiedzy nie ma takich ludzi – takich którzy wiedzą wszystko. Jednak przede wszystkim jest to człowiek który:

  • wie jakiego specjalisty potrzebuje,
  • jak z nim rozmawiać,
  • jak mu zlecić pracę którą w danej sytuacji trzeba wykonać,

Takich ludzi jest niewielu w Polsce którzy ogarniają wszystkie te dziedziny.

Nie ma żadnej szkoły która ich kształci.

Te umiejętności wymagają ogromu nauki, ciągłego dokształcania i samodzielnej pracy nad sobą.

Tacy ludzie przez to zarabiają naprawdę dużo pracując w jednej firmie lub … prowadzą własną działalność tak jak ja 😉

Dlaczego warto ze mną porozmawiać?

Znam swoją wartość. Wiem co potrafię. Mam doświadczenie biznesowe jak i życiowe.

Wiem, że mogę sporo wnieść praktycznie do każdej firmy.

Jednak nie każdy może zostać moim klientem.

Nie każdemu mogę pomóc.

Chcesz spróbować porozmawiajmy:

Darmowa konsultacja

Skorzystaj z darmowej konsultacji

Wypróbuj mnie – sprawdź czy warto ze mną porozmawiać.

Umówmy się na rozmowę, w dogodnym dla obu stron terminie. Porozmawiajmy przez około 15 minut. Przede wszystkim jeżeli stwierdzisz, że to co proponuje ma dla Ciebie sens i wartość, będziemy działać dalej.

Jeżeli stwierdzisz, że nie ma to dla Ciebie sensu – lub ja stwierdzę, że nie mam możliwości Ci pomóc cóż – na tym zakończymy – nie każdemu mogę pomóc.

Zapewniam pełną poufność naszej rozmowy i dyskrecję.

Kim jestem?

Nazywam się Maciej Ziegler, jestem inżynierem informatykiem, specjalistą od rozwiązań internetowych, oraz od poprawiania biznesów.

Na co dzień jestem właścicielem firmy, w której razem z współpracownikami staram się zapewniać kompleksowe wsparcie moich klientów, począwszy od dobrej strony internetowej, budowę / naprawę lejków sprzedażowych, obsługę social media, po video marketing.

Z wykształcenia jestem informatykiem, więc w materiałach które przygotowuje i udostępniam często usłyszysz o nowoczesnych technologiach i o tym jak wykorzystywać je w swojej firmie.

Dzielę się tutaj wiedzą, zdobytym już przez lata doświadczeniem i umiejętnościami które zdobyłem, „naprawiając” biznesy moich klientów.