Google business – to mnóstwo narzędzi i możliwości dla Ciebie. Zacznij wreszcie zarabiać wykorzystując możliwości Google, oraz Facebooka i Instagrama. Umiejętne połączenie tego wszystkiego sprawia, że zgodnie z zasadą Pareto wkładając w to 20% osiągniesz 80% efektu. To chyba jest tego warte! Prawda?
Moim klientom proponuje wyjątkową mieszankę narzędzi Google w tym przede wszystkim darmowych, połączonych z możliwościami tego co proponuje firma META czyli właściciela Facebooka, Instagrama, i jeszcze kilku innych.
Google business – zrób 20% aby uzyskać 80% efektu
Nie jest sztuką wydawać dużo, a mało za to uzyskiwać.
Ja wolę robić odwrotnie.
Dlatego klientów którzy też tak chcą mam coraz więcej.
Ostatnio usłyszałem coś takiego:
W tamtym roku dawałam reklamę w Google z konsultantem – pośrednikiem, zapłaciłam ponad 2500 złotych i efekt był mizerny.
Teraz z Twoją pomocą wydałam trochę ponad 300 złotych i sprzedaż na promowane rzeczy wystrzeliła w górę.
Zarobiłam na tą reklamę kilkukrotnie.
Chcę więcej!
Autentyczny fragment rozmowy z jedną z klientek.
Co dało ten efekt?
Same podstawowe rzeczy które należało w tym wypadku zrobić.
Dlaczego ludzie zwykle przepłacają za reklamy?
Bo często nie chce się im zrobić podstawowych rzeczy.
Ja właśnie proponuje zrobienie tych rzeczy.
Czasem większość mogę zrobić sam – częściej nie mogę zrobić tego bez udziału zlecającego.
Dlaczego?
Po prostu nie mam wiedzy wystarczającej z danej branży by poprawić pewne rzeczy tego wymagające.
Ty znasz się najlepiej na swoim biznesie – ja mogę Ci tylko pomóc w ustawieniu reklam, poprawieniu strony, czy też mówiąc ogólnie w zwiększeniu sprzedaży czy też poprawie Twojego marketingu, obsługi klienta i jeszcze kilku innych obszarach.
Jednak to Twój biznes i Ty znasz się na nim najlepiej.
Ile kosztuje reklama w Google ADS w 2024 roku?
Zanim wydasz pieniądze na reklamę Google ADS musisz wiedzieć kilka rzeczy:
- Najpierw trzeba dobrze ustawić – skonfigurować reklamę – wymaga to sporo nakładów pracy – około 8 godzin pracy specjalistów – nie liczę tutaj kosztów przygotowania grafik, materiałów wideo, chwytliwych tekstów reklam, często przygotowania stron lądujących dla reklamy (Landing Page):
Powyższa cena zawiera koszt pracy – nie zawiera samej kwoty wydanej na reklamę. Ona może wynosić ok kilkuset złotych do nawet kilkuset tysięcy złotych.
2. Obsługa reklamy. Reklama musi być analizowana, wyniki analiz interpretowane, a następnie trzeba określić jakie kroki podejmowane są dalej. Ta co miesięczna praca też kosztuje stąd koszty co miesięcznej obsługi reklamy (niezależnie od budżetu na samą reklamę) są następujące:
Idealny specjalista od sprzedaży i marketingu
Kim jest taki idealny specjalista od sprzedaży i marketingu?
To ktoś kto przede wszystkim:
- Rozumie sprzedaż.
- Wie jak działa biznes.
- Ma pojęcie o tym, że firma aby istnieć musi zarabiać.
- Zna różne zagadnienia związane ze sprzedażą.
- Połączy sprzedaż z marketingiem.
- Potrafi stworzyć z buyer persony
- Potrafi określić wartości dla buyer person
- Zrobi segmentację rynku.
- Potrafi tworzyć i wdrażać procesy.
- Nie ogranicza się tylko do jednego pola działania.
- Potrafi korzystać z różnych dostępnych narzędzi marketingowych i sprzedażowych nie tylko Google business, ale także platformy mediów społecznościowych, zasobów wideo czy tez inne formy reklamy tradycyjnej.
Przede wszystkim jest to osoba taka jaką jest internista w świecie medycznym.
Internista to człowiek łączący wiedzę z wielu dziedzin medycyny. Osoba interdyscyplinarna która łączy wąskie grupy specjalizacji (do których dążymy obecnie w wielu zakresach wiedzy w całość).
Oczywiście internista nie jest doskonały w konkretnej dziedzinie, bo dziś przy ogromie wiedzy nie ma takich ludzi – takich którzy wiedzą wszystko. Jednak przede wszystkim jest to człowiek który:
- wie jakiego specjalisty potrzebuje,
- jak z nim rozmawiać,
- jak mu zlecić pracę którą w danej sytuacji trzeba wykonać,
Takich ludzi jest niewielu w Polsce którzy ogarniają wszystkie te dziedziny.
Nie ma żadnej szkoły która ich kształci.
Te umiejętności wymagają ogromu nauki, ciągłego dokształcania i samodzielnej pracy nad sobą.
Tacy ludzie przez to zarabiają naprawdę dużo pracując w jednej firmie lub … prowadzą własną działalność tak jak ja 😉
Dlaczego warto ze mną porozmawiać?
Znam swoją wartość. Wiem co potrafię. Mam doświadczenie biznesowe jak i życiowe.
Wiem, że mogę sporo wnieść praktycznie do każdej firmy.
Jednak nie każdy może zostać moim klientem.
Nie każdemu mogę pomóc.
Chcesz spróbować porozmawiajmy:
Skorzystaj z darmowej konsultacji
Wypróbuj mnie – sprawdź czy warto ze mną porozmawiać.
Umówmy się na rozmowę, w dogodnym dla obu stron terminie. Porozmawiajmy przez około 15 minut. Przede wszystkim jeżeli stwierdzisz, że to co proponuje ma dla Ciebie sens i wartość, będziemy działać dalej.
Jeżeli stwierdzisz, że nie ma to dla Ciebie sensu – lub ja stwierdzę, że nie mam możliwości Ci pomóc cóż – na tym zakończymy – nie każdemu mogę pomóc.
Zapewniam pełną poufność naszej rozmowy i dyskrecję.
Kim jestem?
Nazywam się Maciej Ziegler, jestem inżynierem informatykiem, specjalistą od rozwiązań internetowych, oraz od poprawiania biznesów.
Na co dzień przede wszystkim jestem właścicielem firmy, w której razem z współpracownikami staram się zapewniać kompleksowe wsparcie moich klientów, począwszy od dobrej strony internetowej, budowę / naprawę lejków sprzedażowych, obsługę social media, po video marketing.
Z wykształcenia jestem informatykiem, więc w materiałach które przygotowuje i udostępniam często usłyszysz o nowoczesnych technologiach i o tym jak wykorzystywać je w swojej firmie.
Dzielę się tutaj wiedzą, zdobytym już przez lata doświadczeniem i umiejętnościami które zdobyłem, „naprawiając” biznesy moich klientów.
You must be logged in to post a comment.