Jak otworzyć sklep internetowy? – bazując na mojej praktyce konsultanta kiedy jestem pytany przez moich klientów – dlaczego mi mój biznes nie działa? – pojawiało się szereg podstawowych błędów których warto unikać.
Część z nich na późniejszym etapie będzie bardzo kosztownych – warto tego uniknąć.
Jak otworzyć sklep internetowy? Usłyszysz tutaj o zagadnieniach takich jak:
*Wybór platformy e-commerce
*Wybór domeny i hostingu
*Projektowanie strony internetowej
*Przygotowanie oferty
*Integracja z płatnościami
*Dostarczenie produktów
*Marketing
*Obsługa klienta
Film – Jak otworzyć sklep internetowy? – zobacz co warto przemyśleć i na co zwrócić uwagę? – przede wszystkim możesz obejrzeć klikając w ten link: https://youtu.be/Q68d8BpJhJU lub pośrednio tutaj poniżej
Kim jestem?
Nazywam się Maciej Ziegler, jestem inżynierem informatykiem, specjalistą od rozwiązań internetowych, oraz od poprawiania biznesów.
Na co dzień przede wszystkim jestem właścicielem firmy, w której razem z współpracownikami staram się zapewniać kompleksowe wsparcie moich klientów, począwszy od dobrej strony internetowej, budowę / naprawę lejków sprzedażowych, obsługę social media, po video marketing.
Z wykształcenia jestem informatykiem, więc w materiałach które przygotowuje i udostępniam często usłyszysz o nowoczesnych technologiach i o tym jak wykorzystywać je w swojej firmie.
Dzielę się tutaj wiedzą, zdobytym już przez lata doświadczeniem i umiejętnościami które zdobyłem, „naprawiając” biznesy moich klientów.
Zainteresował Ciebie ten artykuł? Chcesz więcej?
Cały czas przeglądam ciekawe rzeczy w internecie.
Przede wszystkim subskrybuje też kilka darmowych, a także płatnych newsletterów, oraz słucham podcastów.
Chętnie dzielę się tym co odkryłem z moją społecznością.
Jeżeli chcesz, bym także z Tobą podzielił się swoimi odkryciami, nowościami, publikacjami to zapraszam – zapisz się na mój newsletter. Raz w tygodniu otrzymasz wiadomość na swojego maila.
UWAGA – Po zapisaniu się, na adres który podasz poniżej, przyjdzie wiadomość którą należy potwierdzić. Dopiero potwierdzenie tego spowoduje zapis na newsletter.
Jeżeli w ciągu 15 minut nie otrzymasz wiadomości warto też sprawdzić folder SPAM.
You must be logged in to post a comment.