Copywriting to słowo odnoszące się do wszelkich treści reklamowych
i marketingowych mających na celu poprawę sprzedaży i konwersji Twojej firmy.
Czym dokładnie jest copywriting?
Definicja copywritingu, nazywana również copywritingiem marketingowym, odnosi się
do umiejętności pisania materiałów reklamowych i wszelkich innych treści promocyjnych, które pomagają w wypromowaniu firmy, pomysłu, produktu lub usługi.
Ostatecznym celem jest przekształcenie odbiorców tych treści w potencjalnych klientów i generowanie sprzedaży. Otóż to! Przykład: https://sukcesstudio.pl/jak-zaistniec-w-internecie/
Copywriting online a offline
Cała zawartość związana ze sprzedażą i konwersją Twojej firmy nazywa się copywritingiem, niezależnie od tego czy jest to offline, czy online.
Copywriting online pojawia się w wielu miejscach w sieci, na przykład:
- blogi,
- artykuły na różnego rodzaju portalach,
- wyskakujące okienka reklamowe w przeglądarce,
- banery,
- opisy produktów w sklepach internetowych,
- media społecznościowe,
- e-maile.
Z kolei copywriting offline występuje w drukowanych i fizycznych przestrzeniach
reklamowych, takich jak: - reklamy w gazetach i czasopismach,
- ulotki i broszury,
- billboardy,
- transport publiczny,
- radio,
- telewizja.
Cechy dobrego copywritingu
Z pewnością chcesz, aby Twoja firma dobrze się rozwijała. Aby tak się stało, musisz
sprzedać swoje produkty. W tym miejscu pojawia się dobry tekst. Głównym celem copywritingu jest to, aby ludzie mogli zobaczyć Twoje reklamy, udostępnienia w mediach społecznościowych, strony docelowe i nie tylko, aby poczuli się zainspirowani do wydania pieniędzy. Dlatego dobry copywriting jest niezbędny, aby odbiorcy treści stali się Twoimi klientami.
Po pierwsze, copywriting słowami wywiera emocjonalny wpływ na potencjalnych
klientów. Ten emocjonalny wpływ sprawia, że czują oni, iż mogą odnosić się do Twojej marki. Kiedy się odniosą, poczują, że Twoja marka może rozwiązać ich problem lub wypełnić potrzebę. Wezwanie do działania pomaga zmotywować ich do zakupu. Prowadzi to do zwiększenia sprzedaży i konwersji dla Twojej firmy. Proste, prawda… 🙂
Korzystaj z copywritingu, aby rozwijać swój biznes!
Zatrudnienie copywritera, który pomoże Twojej firmie, oszczędza czas i zapewnia
umiejętności eksperckie, aby mieć najlepszy wpływ na wyniki finansowe. Wykwalifikowany copywriter, który jest uzbrojony we wszystkie potrzebne informacje, może wzmocnić Twoje działania marketingowe i zwrot z inwestycji na nowy poziom oraz zadbać o wizerunek Twojej marki dla docelowych odbiorców. Dlatego ważne jest, aby przygotować informacje biznesowe do udostępnienia copywriterowi.
Dzięki odpowiedniej strategii copywritingu Twoja firma będzie się rozwijać jak nigdy dotąd.
Autor artykułu: Karolina Jasińska – copywriter Tel. 605 030 705 e-mail:copywriter.karolinajasinska@gmail.com
Kim jestem?
Nazywam się Maciej Ziegler, jestem inżynierem informatykiem, specjalistą od rozwiązań internetowych, oraz od poprawiania biznesów.
Na co dzień przede wszystkim jestem właścicielem firmy, w której razem z współpracownikami staram się zapewniać kompleksowe wsparcie moich klientów, począwszy od dobrej strony internetowej, budowę / naprawę lejków sprzedażowych, obsługę social media, po video marketing.
Z wykształcenia jestem informatykiem, więc w materiałach które przygotowuje i udostępniam często usłyszysz o nowoczesnych technologiach i o tym jak wykorzystywać je w swojej firmie.
Dzielę się tutaj wiedzą, zdobytym już przez lata doświadczeniem i umiejętnościami które zdobyłem, „naprawiając” biznesy moich klientów.
Zainteresował Ciebie ten artykuł? Chcesz więcej?
Cały czas przeglądam ciekawe rzeczy w internecie.
Przede wszystkim subskrybuje też kilka darmowych, a także płatnych newsletterów, oraz słucham podcastów.
Chętnie dzielę się tym co odkryłem z moją społecznością.
Jeżeli chcesz, bym także z Tobą podzielił się swoimi odkryciami, nowościami, publikacjami to zapraszam – zapisz się na mój newsletter. Raz w tygodniu otrzymasz wiadomość na swojego maila.
UWAGA – Po zapisaniu się, na adres który podasz poniżej, przyjdzie wiadomość którą należy potwierdzić. Dopiero potwierdzenie tego spowoduje zapis na newsletter.
Jeżeli w ciągu 15 minut nie otrzymasz wiadomości warto też sprawdzić folder SPAM.