Newsletter w minute

Czy można stworzyć newsletter w minute? Raczej nie. Tak jednak nazywa się jeden z ciekawszych newsletterów branży marketingowej w Polsce.

Sam korzystam z tego newslettera od początku jego powstania i … warto go za subskrybować. Sporo nowości, trendów, rozwiązań pomysłów. To wszystko co warto by wiedział każdy komu potrzebny jest marketing.

Newsletter w minute
Newsletter w minute

Newsletter w minute – przykład contentu

Dobry tytuł to połowa sukcesu. Ktoś klika w Twój link. Oto parę wskazówek z Indie Hackers.

1. Cyfry mówią, że ktoś zawsze znajdzie coś dla siebie

  • Lista 30 produktów, których użyłem do budowy swojej aplikacji bez wydawania pieniędzy (i zarobiłem $8000).
    • 30 produktów – liczby
    • budowa swojego produktu – duży problem
    • zarobiłem $8000 – autorytet

2. Obiecaj dobrą historię

  • Rzuciłem pracę, rzuciłem studia i wystartowałem z produktem.
  • Zrobiliśmy to. Nikt nie przyszedł. Historia upadku start-upu.

3. Obiecaj, że oszczędzisz czas

  • Jak sprawdzić pomysł biznesowy w 2 minuty? A nie w tydzień.

4. Wprowadź zamieszanie

  • Rób rzeczy, które się nie skalują.
  • Wolniej biegasz. Szybciej przebiegasz.

5. Wzmocnienie pytania problemem

  • Jak zbudować markę będąc introwertykiem?

6. Zaatakowanie gadziego mózgu (niebezpieczeństwo)

  • Niebezpieczeństwo budowania firmy dookoła marki osobistej.

7. Kontrowersja wzbudza dyskusję

  • Marketing jest ważniejszy niż produkt.

8. Uderzaj w ANTY-trendy

  • Dlaczego przestałem budować swoją markę osobistą.

9. Ważne etapy

  • Moja lista mailowa osiągnęła 100 000 odbiorców. Oto 7 lekcji, o których nikt mi nie powiedział.

10. Ważne etapy + limit czasu

  • 1650 odbiorców w 24 godziny.
  • Od 13 do 1000 obserwujących w 2 tygodnie.

Przykład contentu – miniatury YT

Ekipa z Growth Tactics zebrała 22 przykłady ultraskutecznych miniatur YouTube (thumbnails). Generują miliony wejść na video (a 💰 rośnie). Wszystkie korzystają z poniższych taktyk:

Szok i niedowierzanie
Emocje robią robotę, a słowa na miniaturze: „szok”, „dramatyczny” czy „nie do wiary!” wzbudzą ciekawość i wygenerują kliknięcia. PRZYKŁAD

Porównania
Adidas czy Nike? Pepsi czy Cola? Weź pod lupę konkurujące marki i pokaż to na miniaturze. PRZYKŁAD

Dołącz do mnie
Zaproś ludzi do swojego świata, wrzucając na miniaturze zdjęcie i napis „Podróżuj ze mną” albo „Dołącz do mnie”. PRZYKŁAD

Zadaj pytanie
Zadaj pytanie na miniaturze (do 5 słów) i nawiąż do niego w tytule filmu. Aby dowiedzieć się co będzie dalej, trzeba odpalić video. PRZYKŁAD

Dodaj naklejkę
Albo 100. Ale takie, które zilustrują temat Twojego video, zastępując 1000 słów opisu. PRZYKŁAD


Wykorzystaj przestrzeń
Zagraj pustym miejscem. Umieść 1-2 kluczowe obiekty w centralnej części miniatury. Tło rozmyj albo użyj stonowanych kolorów. PRZYKŁAD


Konsekwentnie promuj markę
Logo w tym samym miejscu, jednolita paleta barw, charakterystyczny motyw w każdej miniaturze – zwiększą Twoją rozpoznawalność. PRZYKŁAD


1.000.000.000.000
A jeszcze lepiej 9.865.023.003.547. Wrzuć na miniaturę duże, nietypowe liczby. Są dziwne i nienaturalne, przez co intrygujące. PRZYKŁAD


Daj zoom na to, co ważne
Pop-out, czyli powiększenie elementu zdjęcia miniatury, zwraca uwagę na kluczowy temat filmu. Osiągniesz to samo dodając strzałkę. PRZYKŁAD

Newsletter w minute
Newsletter w minute

Po co mi to?

Przede wszystkim wszyscy którzy potrzebują wiedzy marketingowej, najnowszych rozwiązań itp. znajdą coś dla siebie. Na pewno jak zastanawiasz się jak reklamować swój e-commerce https://sukcesstudio.pl/jak-reklamowac-sklep-internetowy-6-wskazowek/ sporo ciekawych rzeczy możesz podchwycić z tego newslettera.

Jak się zapisać?

Newsletter dostępny jest w dwóch wersjach – darmowej, oraz płatnej. Wersja płatna jest bardziej rozbudowana treściowo. Jej przeczytanie zajmie Ci więcej niż minutę 😉

Mam nadzieję, że spodobał Ci się ten artykuł i namówiłem Ciebie do zapisania się na przynajmniej bezpłatną wersję newslettera. W takiej sytuacji mam do Ciebie prośbę – skorzystaj z tego linku afiliacyjnego: https://sparklp.co/maciekf533

Dziękuję.

Kim jestem?

Nazywam się Maciej Ziegler, jestem inżynierem informatykiem, specjalistą od rozwiązań internetowych.

Na co dzień jestem właścicielem firmy, w której razem z współpracownikami staram się zapewniać kompleksowe wsparcie moich klientów, począwszy od dobrej strony internetowej, budowę / naprawę lejków sprzedażowych, obsługę social media, po video marketing.

Z wykształcenia jestem informatykiem, więc w materiałach które przygotowuje i udostępniam często usłyszysz o nowoczesnych technologiach i o tym jak wykorzystywać je w swojej firmie.

Dzielę się tutaj wiedzą, zdobytym już przez lata doświadczeniem i umiejętnościami które zdobyłem, „naprawiając” biznesy moich klientów.


Zainteresował Ciebie ten artykuł? Chcesz więcej?
Cały czas przeglądam ciekawe rzeczy w internecie.
Subskrybuje też kilka darmowych, a także płatnych newsletterów.
Chętnie dzielę się tym co odkryłem z moją społecznością.
Jeżeli chcesz, bym także z Tobą podzielił się swoimi odkryciami, nowościami, publikacjami to zapraszam – zapisz się na mój newsletter. Raz w tygodniu otrzymasz wiadomość na swojego maila.
UWAGA – Po zapisaniu się, na adres który podasz poniżej, przyjdzie wiadomość którą należy potwierdzić. Dopiero potwierdzenie tego spowoduje zapis na newsletter.
Jeżeli w ciągu 15 minut nie otrzymasz wiadomości warto też sprawdzić folder SPAM.

Zainteresował Ciebie ten artykuł? Chcesz więcej?
Cały czas przeglądam ciekawe rzeczy w internecie.
Subskrybuje też kilka darmowych, a także płatnych newsletterów.
Chętnie dzielę się tym co odkryłem z moją społecznością.
Jeżeli chcesz, bym także z Tobą podzielił się swoimi odkryciami, nowościami, publikacjami to zapraszam – zapisz się na mój newsletter. Raz w tygodniu otrzymasz wiadomość na swojego maila.
UWAGA – Po zapisaniu się, na adres który podasz poniżej, przyjdzie wiadomość którą należy potwierdzić. Dopiero potwierdzenie tego spowoduje zapis na newsletter.
Jeżeli w ciągu 15 minut nie otrzymasz wiadomości warto też sprawdzić folder SPAM.