Być może zastanawiasz się ile procentowo firma powinna wydawać na marketing. W tym filmie przedstawię Ci kilka ważnych aspektów które pomogą odpowiedzieć na to pytanie.
Ile procentowo firma powinna wydawać na marketing? Ważne jest, aby budżet marketingowy był realistyczny i możliwy do zrealizowania. Jednocześnie musi być skuteczny w osiągnięciu założonych celów. Kluczem jest dokładna analiza i monitorowanie wyników działań marketingowych, aby zrozumieć, które inwestycje przynoszą najlepsze rezultaty i w odpowiednich momentach dostosowywać alokację środków.
Ostateczny budżet marketingowy powinien być zgodny z celami i możliwościami finansowymi firmy, a podejmowanie decyzji w tej kwestii najlepiej zostawić zespołowi marketingowemu, który posiada wiedzę na temat rynku, trendów i skutecznych działań promocyjnych.
O czym tu usłyszysz?
Procent od przychodów
Budżetu marketingowy – Benchmarking
Cel marketingowy
Plan marketingowy
Budżetu marketingowy – Współzależność z konkurencją
Film możesz obejrzeć na moim kanale klikając w link: https://youtu.be/NXeEHdN6QHQ?si=x48Q893HS2aGbfk4 lub bezpośrednio poniżej

Kim jestem?
Nazywam się Maciej Ziegler, jestem inżynierem informatykiem, specjalistą od rozwiązań internetowych, oraz od poprawiania biznesów.
Na co dzień przede wszystkim jestem właścicielem firmy, w której razem z współpracownikami staram się zapewniać kompleksowe wsparcie moich klientów, począwszy od dobrej strony internetowej, budowę / naprawę lejków sprzedażowych, obsługę social media, po video marketing.
Z wykształcenia jestem informatykiem, więc w materiałach które przygotowuje i udostępniam często usłyszysz o nowoczesnych technologiach i o tym jak wykorzystywać je w swojej firmie.
Dzielę się tutaj wiedzą, zdobytym już przez lata doświadczeniem i umiejętnościami które zdobyłem, „naprawiając” biznesy moich klientów.
Zainteresował Ciebie ten artykuł? Chcesz więcej?
Cały czas przeglądam ciekawe rzeczy w internecie.
Przede wszystkim subskrybuje też kilka darmowych, a także płatnych newsletterów, oraz słucham podcastów.
Chętnie dzielę się tym co odkryłem z moją społecznością.
Jeżeli chcesz, bym także z Tobą podzielił się swoimi odkryciami, nowościami, publikacjami to zapraszam – zapisz się na mój newsletter. Raz w tygodniu otrzymasz wiadomość na swojego maila.
UWAGA – Po zapisaniu się, na adres który podasz poniżej, przyjdzie wiadomość którą należy potwierdzić. Dopiero potwierdzenie tego spowoduje zapis na newsletter.
Jeżeli w ciągu 15 minut nie otrzymasz wiadomości warto też sprawdzić folder SPAM.
You must be logged in to post a comment.