Przede wszystkim sprzedaż

Słowo sprzedaż może mieć wiele znaczeń. Czy jednak zdajesz sobie sprawę jak sprzedaż jest ważna. Ugruntowujmy tą wiedzę. Tym razem przede wszystkim chcę się skupić na sprzedaży. Jednak cały czas wychodzę z założenia, że najlepiej się uczyć od najlepszych. Więc gdy natrafiłem na świetny materiał postanowiłem się z Tobą podzielić tym co znalazłem.

Sprzedaż głupcze

Amerykański prezydent Bill Clinton, który w 1992 roku zwyciężył w wyborach głosząc hasło „Ekonomia Głupcze” („It’s the economy, stupid”) miał wiele racji. Ekonomia, gospodarka, okazały się kluczowe dla rozwoju kraju. Tak samo można by parafrazować słowo sprzedaż. Przede wszystkim dlatego, że jest ona podstawą działania firmy. Ale czy tylko firmy? Przede wszystkim sprzedaż przydaje się wbrew pozorom każdemu. Przede wszystkim uważam, że to jedna z kluczowych umiejętności. Bardzo żałuję, że nie uczą jej jako podstawowego przedmiotu w szkole podstawowej. Przede wszystkim dlatego, że każdy z nas musi sprzedawać. Tak właśnie sprzedawać! Bo jeżeli nie sprzedajemy, towaru czy usług, to „sprzedajemy” swoje umiejętności czy też siebie jako towar na rozmowie kwalifikacyjnej z przyszłym pracodawcą.

Czy rozumiesz już jak ważna jest sprzedaż?

Ja też doskonale o tym wiem, dlatego wyszukując na tą frazę na mojej stronie zobaczysz tak wiele wyników: https://sukcesstudio.pl/?s=sprzeda%C5%BC

Jak prowadzić sprzedaż - Ugruntowujmy tą wiedzę z Szymonem Negaczem
Jak prowadzić sprzedaż – Ugruntowujmy tą wiedzę z Szymonem Negaczem

Przede wszystkim warto zapoznać się z poniższymi materiałami. To świetne i precyzyjne analizy, zbudowane procesy które ugruntują Twoją wiedzę na temat sprzedaży. Zapraszam do zapoznania się z poniższymi materiałami:

Jak rozwijać firmę tworząc odpowiednie PROCESY?

Odcinek pierwszy dotyczący marketingu i sprzedaży. Gościem odcinków jest Szymon Negacz! Konsultant rozwoju sprzedaży i marketingu B2B, informatyk i właściciel Sellwise.pl. Dotąd prowadził kilkudziesięcioosobowe działy sprzedaży, które docierały do ponad 50 krajów na całym świecie, łącznie generując ponad 700 milionów złotych sprzedaży. Dzisiaj, na co dzień, łączy wiedzę sprzedażową, marketingową i informatyczną, aby z pomocą swojego zespołu, budować spójne strategie rozwoju firm, działów sprzedaży i marketingu. Pasjonat agile i procesowego podejścia.

✅ Strona SellWise: https://www.sellwise.pl/

✅ Podcast Szymona – Nowoczesna Sprzedaż i Marketing: https://www.sellwise.pl/nsm

Jak DOBRZE określić problem klienta zanim zaczniesz mu SPRZEDAWAĆ?

Odcinek drugi serii skupiającej się na marketingu i sprzedaży. Gościem odcinków jest Szymon Negacz z SellWise!

Jak NOWOCZEŚNIE pozyskiwać KLIENTÓW w B2B?

Odcinek trzeci serii skupiającej się na marketingu i sprzedaży. Gościem odcinków jest Szymon Negacz z SellWise!

W odcinku między innymi:

  1. Procesy w pozyskiwaniu klientów
  2. Jak znosić odrzucenie podczas sprzedaży?
  3. Cold mailing
  4. Czemu sprzedaż gryzie się z marketingiem?
  5. Lejek marketingowy
  6. Płatne reklamy

Jak budować OFERTY i mierzyć SPRZEDAŻ?

W tym odcinku między innymi o:

  1. Sprzedaj – Jak powinna wyglądać sprzedaż w Twojej Firmie
  2. 0 procesie kwalifikacji leadów
  3. Dalsze kroki w procesie sprzedaży
  4. Oferta – jak powinna wyglądać
  5. Mierzenie procesu sprzedaży

Jak skutecznie ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ, bez spotkań na żywo?

Odcinek wprost obowiązkowy na czas pandemii i lock downu dotyczący sprzedaży zdalnej. Jak to robić? Jak do tego podejść profesjonalnie – czyli nie jeden handlowiec może nauczyć się jak wygląda sprzedaż zdalna właśnie z tego odcinka:

Tym razem w materiale między innymi:

01:05 – Różnice w sprzedaży zdalnej i zwykłej twarzą w twarz.
03:15 – Jakie są alternatywy dla webinarów?
05:50 – Wyzwania sprzedaży zdalnej.
15:03 – Jak reagować na „idźmy dalej”?
16:09 – Jak badaliście rynek, że wpadliście na pomysł szkolenia sprzedaży zdalnej.
19:04 – Jak handlowcy się adaptują do sprzedaży zdalnej?
23:23 – Czy na naszych oczach odbywa się rewolucja w sprzedaży?
27:27 – Jak się maskuje brak skuteczności w zwykłej sprzedaży
28:51 – Jak skutecznie przeprowadzić sprzedaż zdalną?
37:52 – Czy tak proste narzędzie jak „paint” może pomóc w sprzedaży?
41:43 – W jakie inne narzędzia wyposażyć nowoczesnego handlowca?
44:23 – Częściej zgłaszają się do Was szefowie, czy handlowcy?
45:56 – Jakie zachowania powinno się wycofać ze spotkań zdalnych.
47:28 – Co zrobić gdy klient nie ma włączonej kamery?
49:44 – Jak umówić spotkanie zdalne po zimnym kontakcie?
52:29 – Badaj klienta pytaniami, bo może on nie być odpowiedni dla Ciebie.

Dodaj komentarz