Czy obserwujący na Facebook przekładają się na klientów?- jak to wygląda w praktyce? Czy warto zamieszczać cokolwiek w social mediach bez budowania społeczności? Czy warto budować społeczność? Postaram się odpowiedzieć na te pytania w tym filmie.
Oto co dowiesz się z poniższego filmu:
- Zrozumienie obserwujących
- Moc zaangażowanej społeczności
- Strategie budowania zaangażowania
Film możesz obejrzeć na moim kanale YouTube klikając w link https://www.youtube.com/watch?v=VYO6NEdwh3U ale możesz obejrzeć go również bezpośrednio poniżej:
Kim jestem?
Nazywam się Maciej Ziegler, jestem inżynierem informatykiem, specjalistą od rozwiązań internetowych, oraz od poprawiania biznesów.
Na co dzień przede wszystkim jestem właścicielem firmy, w której razem z współpracownikami staram się zapewniać kompleksowe wsparcie moich klientów, począwszy od dobrej strony internetowej, budowę / naprawę lejków sprzedażowych, obsługę social media, po video marketing.
Z wykształcenia jestem informatykiem, więc w materiałach które przygotowuje i udostępniam często usłyszysz o nowoczesnych technologiach i o tym jak wykorzystywać je w swojej firmie.
Dzielę się tutaj wiedzą, zdobytym już przez lata doświadczeniem i umiejętnościami które zdobyłem, „naprawiając” biznesy moich klientów.
You must be logged in to post a comment.