W jaki sposób wykorzystać Cross-selling i Up-selling w sklepie internetowym?
Cross-selling i up-selling to strategie marketingowe, które pozwalają przede wszystkim na zwiększenie średniej wartości zamówienia klienta i zwiększenie przychodów w sklepie internetowym. W tym filmie przedstawiam, jak możesz wykorzystać te strategie w praktyce.
O czym tu usłyszysz?
- Czym jest Cross-selling i up-selling
- Cross-selling – Rekomendacje produktów
- Cross-selling – Pakietowanie produktów
- Cross-selling – Oferty specjalne
- Cross-selling – Oceny I opinie
- Up-selling – Oferta lepszej wersji
- Up-selling – Dopasowywanie do potrzeb klienta
- Up-selling – Pakietowanie
- Up-selling – Programy lojalnościowe
Film ,,W jaki sposób wykorzystać Cross-selling i Up-selling w sklepie internetowym?” możesz obejrzeć przede wszystkim na moim kanale YouTube: https://youtu.be/o5TJNmQ-Mqg?si=tSXwfh9xev0GBLO- ale również obejrzeć go bezpośrednio poniżej:
Kim jestem?
Nazywam się Maciej Ziegler, jestem inżynierem informatykiem, specjalistą od rozwiązań internetowych, oraz od poprawiania biznesów.
Na co dzień przede wszystkim jestem właścicielem firmy, w której razem z współpracownikami staram się zapewniać kompleksowe wsparcie moich klientów, począwszy od dobrej strony internetowej, budowę / naprawę lejków sprzedażowych, obsługę social media, po video marketing.
Z wykształcenia jestem informatykiem, więc w materiałach które przygotowuje i udostępniam często usłyszysz o nowoczesnych technologiach i o tym jak wykorzystywać je w swojej firmie.
Dzielę się tutaj wiedzą, zdobytym już przez lata doświadczeniem i umiejętnościami które zdobyłem, „naprawiając” biznesy moich klientów.
Zainteresował Ciebie ten artykuł? Chcesz więcej?
Cały czas przeglądam ciekawe rzeczy w internecie.
Przede wszystkim subskrybuje też kilka darmowych, a także płatnych newsletterów, oraz słucham podcastów.
Chętnie dzielę się tym co odkryłem z moją społecznością.
Jeżeli chcesz, bym także z Tobą podzielił się swoimi odkryciami, nowościami, publikacjami to zapraszam – zapisz się na mój newsletter. Raz w tygodniu otrzymasz wiadomość na swojego maila.
UWAGA – Po zapisaniu się, na adres który podasz poniżej, przyjdzie wiadomość którą należy potwierdzić. Dopiero potwierdzenie tego spowoduje zapis na newsletter.
Jeżeli w ciągu 15 minut nie otrzymasz wiadomości warto też sprawdzić folder SPAM.
You must be logged in to post a comment.