Copywriter co to jest – czym zajmuje się copywriter? – FILM

Copywriter co to jest - czym zajmuje się copywriter

Copywriter co to jest – czym zajmuje się copywriter? Chcesz poznać tajniki takiej pracy? W tym filmie staram się precyzyjnie wytłumaczyć aspekty pracy copywriterów. Zachęcam do obejrzenia.

Copywriter to osoba odpowiedzialna za pisanie tekstów reklamowych i promocyjnych mających na celu przekazanie konkretnych informacji i przyciągnięcie uwagi odbiorców. Jest to specjalista w dziedzinie marketingu i komunikacji, który tworzy słowa, hasła, nagłówki, treści internetowe, oraz inne materiały promocyjne, które mają za zadanie przekonać potencjalnych klientów do zakupu produktu lub skorzystania z usług danej firmy.

Praca copywritera polega na tworzeniu treści, które są zarówno skuteczne, kreatywne, jak i zrozumiałe dla grupy docelowej. Współpracuje z zespołem marketingowym, aby dostarczyć przekonujące teksty, które oddziałują na emocje i potrzeby klientów, przekonując ich do podjęcia konkretnej akcji, takiej jak zakup, zapisanie się na newsletter czy odwiedzenie sklepu.

O jakich aspektach mowa?

Kim jest copywriter

Dlaczego nie można zastąpić copywritera SI

Kreatywność

Empatia i zrozumienie odbiorcy

Dopasowanie do kontekstu

Wartość twórczej pracy

Etyka i odpowiedzialność

Film

Film na ten temat możesz obejrzeć na moim kanale na YouTube klikając w link: https://youtu.be/SJx7dxv6qZY?si=K1eMlh91rMA9A31g, możesz go również obejrzeć bezpośrednio tutaj poniżej:

Kim jestem?

Nazywam się Maciej Ziegler, jestem inżynierem informatykiem, specjalistą od rozwiązań internetowych, oraz od poprawiania biznesów.

Na co dzień przede wszystkim jestem właścicielem firmy, w której razem z współpracownikami staram się zapewniać kompleksowe wsparcie moich klientów, począwszy od dobrej strony internetowej, budowę / naprawę lejków sprzedażowych, obsługę social media, po video marketing.

Z wykształcenia jestem informatykiem, więc w materiałach które przygotowuje i udostępniam często usłyszysz o nowoczesnych technologiach i o tym jak wykorzystywać je w swojej firmie.

Dzielę się tutaj wiedzą, zdobytym już przez lata doświadczeniem i umiejętnościami które zdobyłem, „naprawiając” biznesy moich klientów.



Zainteresował Ciebie ten artykuł? Chcesz więcej?
Cały czas przeglądam ciekawe rzeczy w internecie.
Przede wszystkim subskrybuje też kilka darmowych, a także płatnych newsletterów, oraz słucham podcastów.
Chętnie dzielę się tym co odkryłem z moją społecznością.
Jeżeli chcesz, bym także z Tobą podzielił się swoimi odkryciami, nowościami, publikacjami to zapraszam – zapisz się na mój newsletter. Raz w tygodniu otrzymasz wiadomość na swojego maila.
UWAGA – Po zapisaniu się, na adres który podasz poniżej, przyjdzie wiadomość którą należy potwierdzić. Dopiero potwierdzenie tego spowoduje zapis na newsletter.
Jeżeli w ciągu 15 minut nie otrzymasz wiadomości warto też sprawdzić folder SPAM.

[newsletter_form button_color=”#F39C12″]