Co można poprawić w czasie kryzysu w sprzedaży, marketingu i obsłudze klienta – W czasie kryzysu, zarówno sprzedaż, marketing, jak i obsługa klienta mogą napotykać na wyzwania. Jednak istnieje wiele sposobów na poprawę tych obszarów w trudnych czasach. W tym filmie przedstawiam kilka sugestii dla każdej z tych dziedzin.
O czym tu usłyszysz?
- Sprzedaż – Skupienie na wartości
- Dostosowanie oferty
- Sprzedaż – Skoncentruj się na retencji
- Marketing – Wykorzystaj media cyfrowe
- Marketing – Angażuj klientów
- Marketing – Monitoruj trendy
- Obsługa klienta – Komunikacja i wsparcie
- Obsługa klienta – Empatia i zrozumienie
- Obsługa klienta – Rozwijaj obsługę online
Film ,,Co można poprawić w czasie kryzysu w sprzedaży, marketingu i obsłudze klienta? ” znajdziesz na moim kanale na YouTube klikając w link: FILM, możesz go obejrzeć również na stronie poniżej: https://youtu.be/XddS9N_5O9w

Kim jestem?
Nazywam się Maciej Ziegler, jestem inżynierem informatykiem, specjalistą od rozwiązań internetowych, oraz od poprawiania biznesów.
Na co dzień przede wszystkim jestem właścicielem firmy, w której razem z współpracownikami staram się zapewniać kompleksowe wsparcie moich klientów, począwszy od dobrej strony internetowej, budowę / naprawę lejków sprzedażowych, obsługę social media, po video marketing.
Z wykształcenia jestem informatykiem, więc w materiałach które przygotowuje i udostępniam często usłyszysz o nowoczesnych technologiach i o tym jak wykorzystywać je w swojej firmie.
Dzielę się tutaj wiedzą, zdobytym już przez lata doświadczeniem i umiejętnościami które zdobyłem, „naprawiając” biznesy moich klientów.
Zainteresował Ciebie ten artykuł? Chcesz więcej?
Cały czas przeglądam ciekawe rzeczy w internecie.
Przede wszystkim subskrybuje też kilka darmowych, a także płatnych newsletterów, oraz słucham podcastów.
Chętnie dzielę się tym co odkryłem z moją społecznością.
Jeżeli chcesz, bym także z Tobą podzielił się swoimi odkryciami, nowościami, publikacjami to zapraszam – zapisz się na mój newsletter. Raz w tygodniu otrzymasz wiadomość na swojego maila.
UWAGA – Po zapisaniu się, na adres który podasz poniżej, przyjdzie wiadomość którą należy potwierdzić. Dopiero potwierdzenie tego spowoduje zapis na newsletter.
Jeżeli w ciągu 15 minut nie otrzymasz wiadomości warto też sprawdzić folder SPAM.
You must be logged in to post a comment.