Zobacz sztuczki psychologiczne jakie stosuje IKEA

Zobacz sztuczki psychologiczne jakie stosuje IKEA

Zobacz sztuczki psychologiczne jakie stosuje IKEA – nad tym pracują sztaby specjalistów. Czy można się czegoś nauczyć?

Przede wszystkim zawsze uważałem że warto uczyć się od najlepszych.

Sieć IKEA wydaje miliony na różne badania. Psychologiczne, marketingowe.

Współpracują z najlepszymi specjalistami od technik behawioralnych i innych.

Czy to daje efekty?

Cóż – powstają kolejne sklepy.

Przede wszystkim doprowadzili niektóre rzeczy do perfekcji.

Warto to podpatrzeć i … może przede wszystkim zastosować u siebie?

Film – Zobacz sztuczki psychologiczne jakie stosuje IKEA

Film jest dostępny na moim kanale YouTube pod adresem: https://youtu.be/PU9qBjeDsr4 lub możesz zobaczyć go bezpośrednio na stronie poniżej:

Kim jestem?

Nazywam się Maciej Ziegler, jestem inżynierem informatykiem, specjalistą od rozwiązań internetowych, oraz od poprawiania biznesów.

Na co dzień przede wszystkim jestem właścicielem firmy, w której razem z współpracownikami staram się zapewniać kompleksowe wsparcie moich klientów, począwszy od dobrej strony internetowej, budowę / naprawę lejków sprzedażowych, obsługę social media, po video marketing.

Z wykształcenia jestem informatykiem, więc w materiałach które przygotowuje i udostępniam często usłyszysz o nowoczesnych technologiach i o tym jak wykorzystywać je w swojej firmie.

Dzielę się tutaj wiedzą, zdobytym już przez lata doświadczeniem i umiejętnościami które zdobyłem, „naprawiając” biznesy moich klientów.



Zainteresował Ciebie ten artykuł? Chcesz więcej?
Cały czas przeglądam ciekawe rzeczy w internecie.
Przede wszystkim subskrybuje też kilka darmowych, a także płatnych newsletterów, oraz słucham podcastów.
Chętnie dzielę się tym co odkryłem z moją społecznością.
Jeżeli chcesz, bym także z Tobą podzielił się swoimi odkryciami, nowościami, publikacjami to zapraszam – zapisz się na mój newsletter. Raz w tygodniu otrzymasz wiadomość na swojego maila.
UWAGA – Po zapisaniu się, na adres który podasz poniżej, przyjdzie wiadomość którą należy potwierdzić. Dopiero potwierdzenie tego spowoduje zapis na newsletter.
Jeżeli w ciągu 15 minut nie otrzymasz wiadomości warto też sprawdzić folder SPAM.